יום רביעי, 30 בינואר 2013

פוסט קצר בדרך לתאילנד

אנחנו נוסעות לתאילנד מחר.
אחרי שסיימתי לטפל בכל מיני עניינים שקשורים לנסיעה, התפניתי לרגע כדי לדאוג גם לכם.
החלטתי לבדוק אם חוץ משייקים מעולים, קרפ בננה שהומלץ לי בחום, חופים מדהימים, מסאז'ים וכל הפינוקים האחרים, יש גם משהו מעניין בסצינה האלקטרונית.
ולא, אני לא מתכוונת למסיבות פול מון.

אז מצאתי לכם דואו תאילנדי שמגדיר את עצמו כדואו חשמלי אקוסטי שמנגן דברים בין פוסט פאנק לפ'אנק אלקטרוני וינטאג'י ואנרגיה גולמית מתפרצת. ואולי השם שלהם פשוט מסביר את המשפט האחרון טוב יותר - Stylish nonsense.

קבלו אותם!









אני נאלצת להסתפק בזה ולחזור פה לאריזות.

נחזור באמצע פברואר, וב 23/2/13 הג'אמע האלקטרונית תיפגש שוב באנה לולו לג'אם אלקטרוני מפנק.

חוץ מזה, יש קורס אבלטון שמתוכנן להיפתח בתחילת מרץ באמצע שבוע, מי שמעוניין יכול לשלוח לי מייל ואני אשלח תשובה מהחוף ברגע שאסיים את השייק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה