יום שלישי, 19 ביוני 2012

פוסט פוסט יומולדת

נהוג לומר ששונא מתנות יחיה. אם זה נכון, אז לא צפויים לי חיי נצח.
מתנות היומולדת שלי שימחו אותי עד מאד.
שפורפרת לאייפון שתגן עליי מפני הקרינה, בירקנשטוק שישמרו לי על הגב, תיק עור ישן ומחודש שיאכסן את חפציי היקרים לליבי וביניהם שוקולד שבמקרה גם טבעוני (וטוב שכך) ודיסק שקיבלתי מתנה מאורי דרומר היקר. הוריי נתנו מזומנים שהשקעתי באפקט חדש.
וכיוון שחשבתי שזה לא יפה שאני אהנה לבד, נולד הפוסט הזה.

זה ג'ורג' קלינטון, לא אני
זה נכון שכמוזיקאית אני מתמקדת יותר בתחום הממחושב והדיגיטלי, אבל זה לא מונע ממני להנות מנפלאותיהם של אפקטיים אנאלוגיים למיניהם. הדבר הראשון שקניתי לעצמי כשהתחלתי את הדרך האלקטרונית שלי היה אפקט לופר דיליי של ליין 6 שמשרת אותי נאמנה כבר 10 שנים. מזה זמן מה רציתי שיהיה לו חבר, שיחמם אותו ואת המוזיקה שלי בימים קרים. נפלה ההחלטה והגיע הממון וכך הצטרף למשפחה ה - Tube Zipper מבית Electro Harmonix. הוא אמנם אצלי רק מאתמול אבל כבר הספקתי להתרשם ממה שהוא מסוגל לעשות. נראה שזאת תחילתה של ידידות מופלאה.





מדובר בדיסטורשן מבוסס מנורות (שתיים) עם פילטר "עטוף" (תרגום מילולי ל - enveloped filter), הנה וידאו הדגמה (אני בטח אמצע דרך לדחוף אותו לקצוות):



חפשו אותו בהופעה הבאה שלי.

ועכשיו לדיסק. דרומר כבר יוצר כאן איזושהי מסורת קטנה שבה הוא מביא לי דיסק ליומולדת וזה כיף גדול. שנה שעברה זה היה My bloody valentine והשנה קיבלתי את Merriweather post pavillon, אלבומם השמיני של Animal collective.
כבר מהשניות הראשונות של הקטע הראשון, ידעתי שזה אלבום שאני אוהב



כשנתיים לפני הקלטת האלבום, Deakin הגיטריסט של הלהקה, החליט לפרוש. במקום למצוא גיטריסט חדש החלה הלהקה ליצור קטעים כמעט ללא גיטרה ועם שימוש מאסיבי של אלקטרוניקה ודגימות. פתרון יצירתי, שהוכיח את עצמו כטוב.

חברי ההרכב באלבום זה היו: Avey Tare, Panda Bear, Geologist , על ההפקה אחראי Ben Allen.

הנה אחד הקטעים החביבים עליי באלבום (לעת עתה) שמתחיל לו בסאונד אורגן קופצני משהו ומסתיים אל תוך drone מתוק שיכולתי לשמוע עוד כמה דקות ממנו בכיף.



כיוון שלא מדובר פה בפוסט ביקורת על האלבום והלהקה, אני אמעיט במילים ואתן לכם להנות מעוד קטע אחד, הפעם שקט ורגוע. לא רצים יותר.




לעצמי החלטתי לקנות ספר (בסוף זה יצא שניים) על מוזיקה, מקווה שעוד השבוע הם יהיו אצלי ואוכל להמליץ עליהם (או לא) בקרוב.

בזאת הסתיימו החגיגות.